Re: Prośba o pomoc w wyborze monitora

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_isn.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 18:59:34 MET DST

Dzięki za odpowiedź. Wymieniłeś mi kilka modeli, obejrzałem je sobie. A
czemu polecasz własnie je? Ze względu na parametry, zasłyszane opinie,
doświadczenia?

Mi by zależało między innymi na dowiedzeniu się jakie parametry są ważne w
moim przypadku. Najpewniej nie wparuję do sklepu z 3k w ręku i nie wezmę
wymarzonego modelu, tylko będę szukał okazji.

Wiem, że ten temat to tutaj zapewne jeden z typowych... mimo to mam
nadzieję, że ktoś obeznany skusi się na dłuższy wykład.

--
              \\  Konrad "Carolus" Billewicz