Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 09:00:39 MET DST

Witam

Przymierzazm sie do kupna nowej drukarki (poprzednia c40ux padla)
Zalezy mi przede wszsytkim na ekonomicznym druku i to raczej w sensie tanich
zamiennikow niz dolewania tuszu (dlatego raczej marki atramentowych jak hp
czy lexmark odpadaja)
Myslalem takze o czyms wielofunkujnycm jak epson cx4200

Jednak ostatnio moja uwage przykula drukara laseorwa samsunga
(http://www.samsung.com/pl/products/printers/monochromelaser/ml_1510.asp)
Bedzie do kupienia za 450zl, ,wiec cena jest raczej dobra!

Czy ktos ma doswiadczenia z tanimi laserowkami (jak sie sprawuja?)
I jak jest z tonerem (widzialem ze sa jakeis zestawy do uzuepleniania), ale
czytalem ze toner trzebe regenerowac? Wiec jak to jest dokladnie (nigdy nie
mialem stycznosci z laserowa drukarka w praktycznym codzinnym uzytkownianiu)
Aha - na allegro taki toner do uzupelniania kosztuje ~40zl - i chyba starcza
to na bardzo dlugo? Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

Z gory dzieki za wszsytkie rady i rekomendacje!