Re: strony dotyczace kupna i porownan LCD

Autor: Simon Bakowski <itsimonb_at_yahoo.co.uk>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 03:43:51 MET DST

"amstel" <amstelCUT@go2.pl> wrote in message
news:cks38l$mh9$1@korweta.task.gda.pl...

> Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ckrpmn$e63$1@inews.gazeta.pl...
> > Niejaki Simon Bakowski twierdzi jakoby:
> > > jakies wskazowki - moze
> > > strony www dobrze o tym traktujace (na www.benchmark.pl juz bylem)
>
> Polecam http://graphics.tomshardware.com/display/index.html.
> Może warto rozważyć Iiyama E481 ?
>
> Pozdrawiam
> amstel
Witam,
powiem szczerze jaki mam dylemat - bo wszyscy sobie zazwyczaj cos upatruja i
wtedy dochodzi do dylematu :) -
patrzylem troszke na sonwoki z serii 17" Sony HX73S lub 19" Sony HX93S (ten
drugi mial lepsze oceny mimo ze wiekszy i gorsze czas reakcji), samsung
193T, mnie sie w sumie bardzo delle podobaja ale na ich temat jest ciezko
cos znalezc (tu gdzie mieszkam dostepne sa tylko i wylacznie w sprzedazy
wysylkowej z della i nie mozna isc do sklepuy poogladac bo dell nie prowadzi
zadnej dystrybucji poprzez dealerow). W sumie to nie wiem co myslec na temat
innych typu AG Neovo, Philips, LG Vievsonic. Wiem ze IIyama no i slynne Eizo
jest super ale tam juz sa niezle koszty. W sumie wiekszosc 19 ma takie same
rozdzielczosci jak 17 przy gorszych czasach reakcji ale za to wiekszej
powierzchni. Powiem ze juz jestem niezle skolowany. Jakies sugestie
(przynajmniej jesli chodzi o Sony i Samsunga ?).

Pozdrawiam

Szymek