Re: strony dotyczace kupna i porownan LCD

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 05:42:56 MET DST

*Simon Bakowski* wrote:
> Powiem ze juz jestem niezle skolowany. Jakies
> sugestie (przynajmniej jesli chodzi o Sony i Samsunga ?).

Obejrzałem w sklepie model Sony HS74B. Byłem nim bardzo pozytywnie
zaskoczony, zamówiłem HS74PS. Jakoś gdy zobaczyłem Sony, wszystkie
inne firmy wyleciały mi z głowy...

Kupiłbym pewnie Eizo L550, gdyby nie mały feler - on jest po prostu
wybrakowany, producent nie dołączył podstawki. ;) Moim zdaniem jego
pseudo nóżki są za niskie, musiałbym w dół na niego patrzeć...

--
Pozdrawiam
Peeter