Re: konfiguracja serwera www za 4k PLN

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 17:58:34 MET DST

"Dry" <draj@gazeta.pl> wrote :

> Matko, czy Ty kiedykolwiek zrozumiesz, ze nie jestes taki
> inteligentny za jakiego sie uwazasz i mozesz sie grubo mylic?

jasne ze tak, kiedys

> Podaj model zasilacza z obudowy do 100 zl,

do 100zl nie ma obudow komputerowych, chyba ze piszesz o jakichs
kradzionych albo bez FA.

> który przy duzym
> obciązeniu daje stabilne napiecia na plyte?

Od 100zl (takie juz sa, chodzby JNC) wszystkie sprawne spelniaja norme
(. Natomiast ZADEN nie daje w 100% stabilnego, norma jasno okresla +-5%
na wszystkich napieciach (+-10% na -12V). Zasilacz nie spelniajacy
normy hjest uszkodzony. Kupujac tani zasilacz zwieksza sie
prawdopodobienstwo kupienia zepsutej sztuki. Proste.

> Rece opadają, po prostu, po pierwsze, kto mówil, ze serwer, który
> ma stac jest komercyjny, a po drugie siec akademicka jest
> komercyjna jak najbardziej - wszystkie MAN-y, które z niej
> korzystają sprzedają lącza za niezle pieniądze

Sobie sprawdz numerek ASa do ktorego chcesz sie wpinac, Nie jest
komercyjny = jest inaczej rozliczany z peerami

> Swoją drogą jakby moi kumple ze studiów wystawili sobie taką
> wizytówke jak Ty w sigu to chyba bym pekl ze śmiechu

biedaku

Pozdrawiam.

--
RusH   //