Re: konfiguracja serwera www za 4k PLN

Autor: Dry <draj_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 09:34:15 MET DST

> aaa, bylo od razu pisac ze to komputer stojacy w akademiku.
Matko, czy Ty kiedykolwiek zrozumiesz, ze nie jestes taki inteligentny za
jakiego się uważasz i mozesz się grubo mylić?

> o fajnie, to ja poprosze definicje Stabilne vs superstabilne , ktores
> jest niestabilne ? :)
Podaj model zasilacza z obudowy do 100 zł, który przy dużym obciążeniu daje
stabilne napięcia na płytę?

> zwlaszcza w przypadku komercyjnego korzystania z sieci akademickiej
Ręce opadają, po prostu, po pierwsze, kto mówił, że serwer, który ma stać
jest komercyjny, a po drugie sieć akademicka jest komercyjna jak
najbardziej - wszystkie MAN-y, które z niej korzystają sprzedają łącza za
niezłe pieniądze

> nie, kazdy wie jak to jest miedzy studentami :)

Ile pomyłek musisz zaliczyć zeby się przyznać do zarozuumialstwa? Mogę
liczyć na ochotnika.
Swoją drogą jakby moi kumple ze studiów wystawili sobie taką wizytówkę jak
Ty w sigu to chyba bym pękł ze śmiechu, ale widać czasy się zmieniają

> dla mnie tez, postawisz i tak desktopa caly zadowolony z siebie
jedyny zadowolony w tej dyskusji to Ty

> Pozdrawiam.
a co mi tam... ja też