Prosze o pomoc w wyborze podzespolow do kompa

Autor: maćko.b <mbanaszek04_at_wUpE.pEEl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 17:53:08 MET DST

Witam, mam zamiar zlozyc nowego kompa ale nie moge sie zdecydowac jaki
wziasc procesor.Raczej jestem zdecedowany ze bedzie to Intel ale nie wiem
czy Celeron D czy dolozyc i wziasc cos najtanszego z P4. Komputer ma sluzyc
do grania,ogladania filmow,czasem obrobki zdjec. Prosze o opinie na temat
nowych Celeronow D oraz czy P4 bez lub z HT jest naprawde wart wylozenia
dodatkowych kilkuset zl. Co do reszty to chyba:
P4 ASUS i865PE P4P800-E DELUXE
SEAGATE 120 GB BARR.7 8 MB CACHE
DDRAM 256 MB PC400 /2 szt./
GIGABYTE GEF. RADEON 9600PRO 128MB 256BIT

Dziekuje za pomoc-pozdrawiam.