karta TV, jaka kupic

Autor: lukes <razorjack_at_hihi.gazeta.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 17:42:01 MET DST

hej

nigdy sie nie interesowalem kartami TV, jako ze nigdy nie byla mi potrzebna,
teraz przeprowadzam sie do miejsca gdzie nie ma telewizora
i jakos TV chcialbym ogladac ;-)
wymagania nie sa duze,
Chcialbym zeby wszystkie kanaly z kablowki odbierala (maja hyperband
standardowo?)
najlepiej stero, radia w ogole nie slucham i mi na nim nie zalezy.
nie wiem jak z oprogramowaniem do karty?
chcialbym zeby dalo sie nagrywac programy/filmy, ale to chyba sterowniki
zalatwiaja sprawe ?
kiedys u kumpla widzialem jak uzywal do tego celu VirtualDub'a,
wiec zakladam ze kodeki bede mogl sobie do nagrywania wybrac dowolne,
a jedyny klopot to zeby procek sie wyrobil.

cos kiedys slyszalem ze karty Aver'a maja problem z WinXP ?

komp z którym karta by miala wspolpracowac:
WinXP, asus a7v600-x, athlon2200+, radeon9200, 768MB ramu

--
pozdrawiam