Re: NEC 3500A

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 19:24:24 MET DST

Niejaki Rafał D. twierdzi jakoby:

> Mam tą nagrywarkę dość krótko, ale działa bardzo dobrze. Nagrywałem zarówno
> płyty cd jak i dvd i mój dvd-rom LG nie miał żadnych problemów z ich
> odczytem.

O, to ja się podepnę :)

Mam ochotę kupić tą nagrywarkę i użytkować jako jedyny napęd w komputerze.

  Czy nie ma problemów z odczytem CD/DVD? Jak przedstawia się sprawa
głośności? Czy pracuje ładnie, cicho i równo, czy też rzęzi jakby miała
się za chwilę rozpaść?

  Czy wypala bez problemu CD na maksymalnej prędkości (gdyż słyszałem że
ta nagrywarka nie zawsze chce nagrywać CD z max. prędkością)?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//