Re: AGP 2.0 Riva TNT2 + Abit VH6 II

Autor: Kudłaty <PreczZeSpamem_mattiz_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 19:00:28 MET DST

MadMan wrote:

> A co do AGP - sprawdź, czy na karcie nie ma zworki ustawiającej tryb
> jej pracy.

Myślałem o tym, ale raczej nic nie ma, nie dostałem żadnej instrukcji, bo
karta była w zestawie, na stronie instrukcji znaleźć nie mogę. Na karcie
jest trochę pinów, w układzie podobnym do IDE (2 rzędy), nie wiem ile ich
jest, bo nie liczyłem, ale nie są w żaden konkretny sposób opisane. Najwyżej
jutro wezmę kartę do sklepu, bo jadę odebrać obudowę z niektórymi bebechami.

--
M[at]eusz.vm.pl      [WRO]
GG# 551221