Re: Konfiguracja do DivX

Autor: Piter <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 09:42:37 MET DST

Z doświadczenia wiem, że często w leczeniu skakania filmów pomaga włączenie
palety 32 bit zamiast 16-to bitowej (wydaje mi się że jest to związane z
konwersją kolorów zakodowanych na 32 bitach na paletę 16 bit co może chwilę
trwać szczególnie na wolniejszych procesorach). Ponadto zauważyłem że często
zmiana karty graficznej szczególnie na ATI Radeon (nawet z GF 2MX, nie wiem
jak z nowszymi kartami Nvidii) odciąża procesor główny (przy ok. 400 MHz) o
ok. 25 %. Prawdopodobnie już starsze modele kart tej firmy sprzętowo
obsługują niektóre funkcje związane z wyświetlaniem filmów.