Re: Konfiguracja do DivX

Autor: Bucz <firepunch_at_----zabezpieczenie----go2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 03:12:15 MET DST

Użytkownik Lamphead napisał:

> Witam,
>
> Czy nastepujaca konfiguracja wystarczy mi do bezproblemowego ogladania
> DivXow?
>
> Celeron 500
> 192 MB RAM
> GeForce 2 64 MB

liczy sie tylko proc
grafe mozesz miec i s3trio 1mb ,a ramu tyle by system nie mielil dyskiem
podczas ogladania...
jak masz wybor polecam proc 600 , pozbawisz sie problemow... a druga
sprawa to dobor dobrych kodekow... bez wodorostkow

--
http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
Wchodze do pokoju, a tam internet odpoczywa... wiec mu pomogłem...