Re: notebook - pytania ...

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 15:36:36 MET DST

soonic wrote:

> dzieki za odp. w tej kwesti, troche mi to pomoglo zawezyc moje kryteria i
> tym samym kilka modeli, ktore mialem na oku odpadnie z mojej listy. Troche
> zaluje tego bo b. lubie firme DELL i podoba mi sie model D800. Mimo to
> zostal jeszcze model Inspiron 8600 aczkolwiek sa rozne wersje tego modelu i
> niekazdy ma WiFi (g). W takiej sytuacji pozostaja mi modele HP zt3000 i
> nx7010, ale co do tej firmy mam pewne obawy gdyz slyszalem rozne nieciekawe
> opinie na temat notebookow HP. Zostal tez jeszcze model IBM T42 -tego to
> [...]
No niestety nie odnosnie powyzszych modeli, ale uzytkuje HP ZT1000 i
Presario seri 2100, nie mam zadnych zastrzezen co do jakosci. Karta WiFi
wbudowana w 2100 moglaby miec lepsza czulosc, ale to jedyny zarzut jaki
moge mu postawic. ZT-1000 nie ma WiFi, ale cala reszta to solidny
sprzet, bardzo przyjemny design i dokladne wykonczenie. Z tego zakupu
jestem bardzo zadowolony.

Z mojej przelotnej znajomosci z notebookami bylbym sklonny twierdzic, ze
solidnosc wykonania to IBM, Toshiba i DELL (ale za to DELL nie zawsze
grzeszy estetyka), a HP-COMPAQ to solidna srednia. Najwieksza zaleta
DELL-a to IMO dla mobilnego uzytkownika bardzo latwy dostep do serwisu w
kazdym kraju. HP co prawda twierdzi w swoich kartach gwarancyjnych
podobnie, ale przyklad PL serwisu pokazuje, ze lokalni dystrybutorzy nie
maja ochoty wykladac pieniedzy na serwisowanie sprzetu nabytego za granica.

Pozdrawiam
WL