Re: notebook - pytania ...

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:16:09 MET DST

> Na to chyba nikt nie odpowiedział.
>
> Najpopularniejszy jest standart b (11Mbps), ale z tego co wiem, każda
> karta, która ma 'g' (54Mbps), działa także jako 'b'.
>
> 'a' sobie daruj, nigdzie się tym nie podłączysz i nie jest to
> kompatybilne z pozostałymi standartami.
>
> W domku mam dwie karty Linksysa-G, działają rewelacyjnie, transfer do
> 3MB/s (pik), link w zależności od umiejscowienia laptopa zmienia się b.
> płynnie, nie ma sytuacji, w której komputery tracą łącze. Do samego
> internetu zdecydowanie wystarczu Ci standart 'b', ale jak już chcesz
> [...]

dzieki za odp. w tej kwesti, troche mi to pomoglo zawezyc moje kryteria i
tym samym kilka modeli, ktore mialem na oku odpadnie z mojej listy. Troche
zaluje tego bo b. lubie firme DELL i podoba mi sie model D800. Mimo to
zostal jeszcze model Inspiron 8600 aczkolwiek sa rozne wersje tego modelu i
niekazdy ma WiFi (g). W takiej sytuacji pozostaja mi modele HP zt3000 i
nx7010, ale co do tej firmy mam pewne obawy gdyz slyszalem rozne nieciekawe
opinie na temat notebookow HP. Zostal tez jeszcze model IBM T42 -tego to
trudno dorwac, a jak jest to cena tez nie jest odpowiednia dla mnie.
Najlepiej (poza Dellem) cenowo i parametrami odpowiadaja mi notebooki HP.
Znajdzie sie pare osob, ktore beda w stanie wyrazic swoje opinie na temat
tej marki odnosnie powyzszych modeli. (???)

pozdrawiam
soonic