Re: kupowac LiteON'a?

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 02:00:44 MET DST

Dnia Tue, 12 Oct 2004 19:55:39 +0200, na pl.comp.pecet napisałeś(aś):

> Witam...
> Chcialem zapytac, co sadzicie o nagrywarkach DVD LiteON. Zastanawiam sie nad
> kupnem SOHW 1633S. Jakis czas temu jeszcze nie kupil bym innej nagrywarki
> niz Teac, ale niedawno cos ta firma sie popsula podobno (przynajmniej
> CD-ROMy i nagr. CD, bo chyba sa produkowane przez jakas inna firme, nie?).
> Nie wiem jak z nagrywarkami DVD. W sumie teraz najlepsza nagrywarka DVD
> Teaca ma
> gorsze parametry niz ten LiteON, ale nie o to mi chodzi... Chcialbym kupic
> [...]

Spieprzyć się nie spieprzy (a jak to gwarancja), ale często słyszę, że
LiteON to żużel. Z drugiej strony jakość, o którą Ci chodzi kosztuje...
Teac jest właśnie droższy, bo mechanizm jest trwalszy. W sumie droższa
na dłużej czy tania na krócej na jedno wychodzi, jeśli wziąć pod uwagę,
że będziesz mógł kupić szybciej nowszą w wypadku tańszej... Chyba, że
nagrywasz coś każdego dnia: wtedy musisz mieć coś lepszego. Mikee