kupowac LiteON'a?

Autor: Mariusz <mschimke_at_op.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 19:55:39 MET DST

Witam...
Chcialem zapytac, co sadzicie o nagrywarkach DVD LiteON. Zastanawiam sie nad
kupnem SOHW 1633S. Jakis czas temu jeszcze nie kupil bym innej nagrywarki
niz Teac, ale niedawno cos ta firma sie popsula podobno (przynajmniej
CD-ROMy i nagr. CD, bo chyba sa produkowane przez jakas inna firme, nie?).
Nie wiem jak z nagrywarkami DVD. W sumie teraz najlepsza nagrywarka DVD
Teaca ma
gorsze parametry niz ten LiteON, ale nie o to mi chodzi... Chcialbym kupic
sprzet taki, zeby chodzil dobrze, tzn. czytal i nagrywal bez problemu plyty
i nie
spieprzyl sie po paru tygodniach... Z testow wynika, ze ta nagrywarka jest
dobra, ale moze ktos jej uzywal dluzej... moze ma jakies wady? Teac jest
drozszy... ale czy lepszy?
Dzieki z gory za opinie na ten temat...
Pozdrawiam