Re: wew. tuner TV/FM - pomozcie w wyborze

Autor: Jan Kozlowski <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 23:56:03 MET DST

On Wt 12 paŸ 2004 09:40:22p "jancio wodnik" <gunter@gex.de> wrote in
news:ckhbvi$373$1@atlantis.news.tpi.pl

> 3) AverTV Studio 303 Nicam Stereo FM
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5138

Odradzam. Beznadziejny soft (w najnowszej wersji m.in. "zapomnialo im
sie" o czyms takim jak ustawianie kolejnosci kanalow), obraz tez nie
najlepszy (u mnie przejawialo sie to tym, ze bylo bardzo malo klatek/s,
przez co pilki noznej nie dalo sie normalnie ogladac) a dzieki
zastosowanemu chipsetowi karte te obsluzy niewiele programow do ogladania
TV. Oprocz tego mialem z nia jeszcze mase innych problemow.
Kupienie tej karty to byla moja wielka pomylka. Po dwoch tygodniach ja
sprzedalem i wrocilem do starego Avermedia Tv Capture 98.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar@data.pl <=> GG: 174363           [=]