Re: wew. tuner TV/FM - pomozcie w wyborze

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 02:00:46 MET DST

Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:40:22 +0200, na pl.comp.pecet napisałeś(aś):

> Postanowilem ze kupuje tuner TV FM.

Polecam: Hercules Tuner TV Smart Stereo NICAM (do 300 zł), bo:
- baaaardzo dopracowane sterowniki (czytaj dobra jakość obrazu), w
porywach lepsze od tweakowanych (tu Leadek i PixelView odpada, ale
szczerze to różnica jest mało widoczna i bardzo zależy od siły sygnału);
- chipset (Conexant bt878) jest standardem, z ktrórym bez problemu
współpracują różne "piłkarskie" programy;
 - bardzo dobry (w dedykowanej wersji) program nagrywający (PowerVCR
II), choć nagrywa tylko w mpeg I i II, za to timeshifting i timer;
 - w ogóle oprogramowanie w porzo;
 - nigdy nie słyszałem o kłopotach kompatybilnością (zawsze działa
overlay i nic nie zwisa, czego nie można powiedzieć o AVer 303,
KWorldach itp.,a mam dużo ciekawych konfiguracji za sobą),
  - jest identyczna wersja zewnętrzna, ale odpada nagrywanie i piłka
nożna, za to można oglądać TV jak komp jest w servisie.
Karta z DScalerem daje jakość krystaliczną, z MoreTV 2x45 minut
sportowych emocji.
Jeśli chodzi o sat to wydaje mi się, że póki co lepiej mieć coś na
zewnątrz i podłączyć do kompa. Szczególnie jeśli chodzi o piłkę nożną.
Mikee