Re: mrugaja obydwie!

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 21:09:39 MET DST

Nie tak dawno temu osobnik Tomasz M zarzucił tekstem:
> Witam wszystkich, pytanie do kogos kto wie albo ma drukarke
atramentowa
> HP, co oznacza kiedy mrugaja na przemian dwie diody ?? jakis blad ,
ale
> najczestsza przyczyna
> dzieki i pozdrawiam

A mrugają Ci tak bez przyczyny? Mam 710C i jak się pobawię guzikami od
zasilania i od podania papieru to potrafię ją doprowadzić do tego
stanu, że mrugają diody od zasilania i papieru a czasem do kompletu
jeszcze od braku tuszu :) Może elektronika Ci nawala...

--
[ -===--Pozdrawiam gorąco! ADi--===- ]