Re: mrugaja obydwie!

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 21:32:47 MET DST

Użytkownik "Tomasz M" <kkkoniu@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ckgvtb$pkp$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich, pytanie do kogos kto wie albo ma drukarke
atramentowa HP,
> co oznacza kiedy mrugaja na przemian dwie diody ?? jakis blad , ale
> najczestsza przyczyna
> dzieki i pozdrawiam

witam,
duzo informacji nie podales, wiec odp moze nie do konca byc scisla.

jak drukarka nie drukuje ani nie wciaga papieru, a diody migaja odrazu
po wlaczeniu przyczyna moga bybc uszkodzone kartridze.
Wylacz druk. podnies klape i wlacz ja, wtedy nawet przy uszkodzonych
tuszach powinna zassac papier (po nacisnieciu przycisku).
Zaloz inne kartrodze, moga byc puste.
Mozesz miec tez zerwana taka cienka przezroczysta tasme przechodzaca
przez
glowice a sluzaca jej pozycjonowaniu.

powodzenia

Martti