Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: Łukasz <niski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 20:19:38 MET DST

> Toshibę jeśli ją bym wybrał myślałem by zakupić w Polsce. Ale On sam
> zaproponował np model Dell'a D505 z procesorem w technologii Centrino za
> trochę mniejszą kwotę niż Toshiba Satellite A60-332 dlatego dopóki nie
> poznam
> dokładniejszych informacji co do Jego propozycji wstrzymuję się z zakupem.
> Nie
> chcę przy takiej kwocie kierować się własnymi sympatiami ale osobiście
> wybrałbym markę Toshiby. Ciekawy jestem mojego ostatecznego wyboru i końca
> tej
> [...]

Dokładnie .bartee wie o czym mówi, dlatego czekam z niecierpliwością
na jego dalsze sugestie. Mam ten sam problem z wyborem sprzętu do
około 5 tysięcy. Jak również jestem najbardziej przychylny Toshibie.

Do nicram:
Jeszcze nie podjąłem decyzji. Jednak w przeciągu miesiąca myślę, że
kupię. Nie mam jeszcze pełnej kwoty.

Pozdrawiam
Łukasz