Re: przegrzewanie kompa

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_SPAM-OFF.o2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 20:10:35 MET DST

Dnia Sun, 10 Oct 2004 03:36:15 +0200, bartosz skowron napisał(a):

> Matrox P-650

No i diabeł pogrzebany.

Podłączyłem Saphire Radeon 9550 i poprostu zaniemówiłem. Filmy chodza
idealnie. CPU na poziomie 2-4%. Wspomniany Call Of Duty na 1280x1024 przy
maxymalnych ustawieniach jakich się dało, chodzi ślicznie i płynnie.

Czyli wina karty.

Winy doszukuję się w dwóch pzypadkach:

a) brak wentylatora na karcie. Co prawda jest bardzo duży radiator, ale nie
wystarczający (przy oglądaniu filmów to akurat są kpiny moim zdaniem).

b) karta po prostu nie wydala przy takich typu rzeczach. fakt - obraz pod
windowsem jest śliczny i dużo lepszy niż na tym radku, ale bez przesady. o
ile liczyłem się z tym, ze gry nie będą mi chodzić, o tyle sprawa filmów
jest dla mnie ważna. choć tą teorie obala chodzący Call Of Duty przez
chwilę i dopiero po pewnym czasie zaliczenie zawieszenia (jakby się
przegrzeła)

Co o tym myślicie? I jak sprawdzić czy to wina wentylacji? Nie chciałbym
odrazu montować wentylatora na kartę, bo jeżeli to nie pomoże to chciałbym
tą kartę sprzedać nienaruszoną.