Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: nicram <bla3.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 22:54:51 MET DST

bartee <bkubica@web-kernel.net> napisał(a):

> ok, ale pamietaj o jednym. toshiba zakupiona w usa ma rok gwarancji w usa.
> chyba, ze zostala zarejestrowana - wtedy ma rok miedzynarodowej.
> gwarancja przedluzona dla komputerow z usa musi zostac wykupiona w usa
> a tam jest baaardzo droga. polskie a60 maja 2 lata free gwarancji z
> przesylka
> do serwisu wlacznie.

Toshibę jeśli ją bym wybrał myślałem by zakupić w Polsce. Ale On sam
zaproponował np model Dell'a D505 z procesorem w technologii Centrino za
trochę mniejszą kwotę niż Toshiba Satellite A60-332 dlatego dopóki nie poznam
dokładniejszych informacji co do Jego propozycji wstrzymuję się z zakupem. Nie
chcę przy takiej kwocie kierować się własnymi sympatiami ale osobiście
wybrałbym markę Toshiby. Ciekawy jestem mojego ostatecznego wyboru i końca tej
męczarni jaką jest dokładna analiza wszystkich "za" i "przeciw" każdego
notebooka w tej cenie.
Bartee, wiem, że wybór notebooka zależy głównie od tego dla kogo on ma być
ale jeśli Ty miałbyś wybierać notebooka do zastosowań ogólnych w cenie do 5
tysięcy złotych co byś wybrał by stosunek wydajności i jakości wykonania był
optymalny? Pytam Ciebie bo z tego co zauważyłem to pracujesz w serwisie
notebooków i zdecydowanie większą masz na ich temat wiedzę ode mnie :). A
każda rada jest dla mnie na wagę złota :], może mi zaoszczędzić w przyszłości
duuużego rozczarowania.

Pozdrawiam,
n.