Mój monitor LCD - problemy

Autor: artur <artur321_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 19:28:20 MET DST

Witam wszystkich forumowiczów!

Mam taki oto problem. Od dawna bolały mnie oczy od długiego siedzenia przez
monitorem. Od 3 miesięcy używam monitora LCD. Sądziłem, że problemy z
bolącymi oczami znikną. Rzeczywiście, przez okres kilku pierwszych tygodni
było o niebo lepiej niz przed poprzednim moim CRT. Teraz, niestety ból oczu
pojawił sie znowu. Nie pamiętam dnia, kiedy "bezboleśnie" przetrwałem dzień.
Niestety, moja praca wymaga całodziennej pracy z komputerem.

Może jest to kwestia ustawień? Mam ustawioną częstotliwość odświeżania na 75
Hz (to jest max.). Czy coś jeszcze jest w monitorach LCD, co wpływa na jakość
obrazu?

Pozdrawiam,
artur