Re: Jak przekopiowac dysk 2,5" - sektor po sektorze ?

Autor: Mac <mac_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 17:44:59 MET DST

> Zadanie: przekopiować dysk z notebook'a IBM 2.5" tak,
> aby zrobić z niego idealną kopię.

Jest wiele opcji - na przyklad Norton Ghost
lub "grzebacz" na stronie Bora-Komp
oba narzedzia pozwalaja na disk to disk copy
a takze (po czesci to drugie) kopiowanie zawartosci dysku do
pliku a nastepnie z pliku na dysk

> I pytanie dodatkowe: czy nie ma generalnie większych różnic między
> dyskami 2.5" i 3.5" - w sensie różnic logicznych ? przy podpięciu
> przez przejściówkę tych małych dysków 2.5" co standardowego
> kontrolera IDE/ATA w normalnym PC'cie umożliwi mi poprawne
> zklonowanie tych dysków ? czy też muszę to robić przy za pomocą
> kontrolera notebook'a ?

wszystko powinno byc ok - bierzesz 2 dyski z przejsciowka, podpinasz do
kontrolera IDE i widzisz je jak kazde inne (3,5'' czy 5,25'') ;)

Pozdrawiam