Re: Lexmark E210

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 17:46:20 MET DST

Dnia Fri, 08 Oct 2004 12:16:52 +0200, Nathan <WYWAL_nbqx@o2.pl_WYWAL>
napisał(a):

>Kup Samsunga ML-1710. Mam w labie i chwale sobie.
>Do domu/malego biura jak najbardziej ok.

Obejrzalem parametry centymetrowe (bo to mnie bardzo interesowalo)
i cenowe tego Samsunga. Jesli ten pierwszy bije na glowe czyli o 2
centymetry brakujace mi do umieszczenia w biurku, na wysuwanej
szufladzie, to jednak nie posluchalem Cie, wlasnie z powodu tego
drugiego paramteru. :-) Poszedlem dzis do Auchana, bo we wtorki
podwajaja skarbonke, i jednak kupilem Lexmarka, bo wydalem na niego
kolejna stowke mniej, czyli 357 (zle poprzednio podalem kwote
wyjsciowa, nie 570 ale 557). Wydaje mi sie, ze za te cene jednak
warto kupic te drukarke. W sumie dziekuje za jedyna wypowiedz,
kupilem kota w worku bo nikt merytorycznie nie wypowiedzial sie o tej
konkretnej drukarce, ale powtarzam: urzekla mnie cena...

--
Adek
http://adek124.republika.pl/