SB Audigy - kilka pytań

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 15:02:57 MET DST

Chcę kupić prawdziwą kartę dźwiękową bo chip ADI już mi się znudził ;-)
Ale tu napotykam na pewien problem: na rynku jest "20" rodzajów kart Audigy
i nie wiem dokładnie czym sie rożnią (poza dziwnymi oznaczeniami i ceną).
Czy ktoś może mi doradzić jaką wybrać, czym się rożnią poszczególne modele
(LS, ES, ZS itp itd) oraz Audigy od Audigy2.
Potrzebuję karty w pełni sprzętowej (czy wszystkie SB A. sa takowe?) ze
złączem FireWire i obfitością wejść i wyjść.
Aha! Czy do tych kart mozna podłączyć np. tuner TV i jednocześnie korzystać
z 5+1 bo na mojej karcie to nie mozliwe (wspólne złącza (lineIn,Out i Mic)).

--
Mariusz