Re: SB Audigy - kilka pytań

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 02:00:40 MET DST

Dnia Tue, 12 Oct 2004 15:02:57 +0200, na pl.comp.pecet napisałeś(aś):

> Chcę kupić prawdziwą kartę dźwiękową bo chip ADI już mi się znudził ;-)
> Ale tu napotykam na pewien problem: na rynku jest "20" rodzajów kart Audigy
> i nie wiem dokładnie czym sie rożnią (poza dziwnymi oznaczeniami i ceną).
> Czy ktoś może mi doradzić jaką wybrać, czym się rożnią poszczególne modele
> (LS, ES, ZS itp itd) oraz Audigy od Audigy2.
> Potrzebuję karty w pełni sprzętowej (czy wszystkie SB A. sa takowe?) ze
> złączem FireWire i obfitością wejść i wyjść.
> Aha! Czy do tych kart mozna podłączyć np. tuner TV i jednocześnie korzystać
> [...]

Ja mam Audigy 2 i uważam, że kupiłem ją bez sensu. Live!, którego miałem
poprzednio był funkcjonalnie i jakościowo identyczny (odsłuch przez
dobry wzmacniacz Yamahy). Jedyna różnica jaką sobie chwalę to filtr
normalizer, który utrzymuje jednakowy poziom dźwięku (przydaje się jak
lecą reklamy...). Chyba, że przygłuchy jestem. Mikee