lamerskie pytanko

Autor: ktos <ktos_at_ktos.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 19:39:56 MET DST

Witam!
Moja kolezanka planuje zakup komputera. Niestety brakuje w okolicy fachowca,
ktory moglby doradzic.......... Dlatego zwracam sie do Was, Szanowni
Grupowicze z prosba o rade.

Ktos zaproponowal jaj sprzedaz zestawu:
- diuron 950 Mh
-Ram 128 MB
Twardy: 40GB
grafika: Rivatmt 2
Monitor: CTX 16

Cena tego zestawu to 700zł
Pierwsze moje pytanko- to czy ten zestaw jest wart podanej ceny
A drugie to czy na takim zestwie mozna poszalec w necie i troche grafiki sie
pouczyc?

Jesli zestaw jest za slaby technicznie do wymienionych przeze mnie zadan-
prosze o informacje jakie minimum sprzetowe je spelni?

pzdr

Ktoska