Papst + tani zasilacz - jak?

Autor: w.p. <ptaku2_antyspam_at_tlen.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 19:32:46 MET DST

Witam!

Mam dość tani zasilacz f-my jakiejś tam. Dobrze się
sprawuje bo i sprzęt nie najlepszy (starszy już), ale ponieważ
zasilacz był dość głośny - kupiłem cichutkiego Papsta. Niestety
zasilacz ma wentylator podłączony przez 2 kabelki (czerwony i czarny),
a nowy nabytek na regulację obrotów i 3 kabelki - niebieski, czerwony i
biały. Jak teraz podłączyć to ustrojstwo? W ostateczności mogę kupić
nowy zasilacz, ale może da się jakoś obejść to podłączenie. A jeśli tak
to wystarczy np. podłączenie kabelka regulacji prędkości (który to?) do
plusa zasilania (zgaduję że to kolor czerwony), czy jest to jakiś
trudniejszy problem - np. sterowanie przebiega elektronicznie np.
impulsowo... ?

Z góry dziękuję za radę. Na forum zresztą widzę,że problem głośnych
wentyli występuje dość często :) Choć nie znalazłem rozwiązania mojego
problemu :/

--
"E tam..."
 w.p.