Re: lamerskie pytanko

Autor: SebOLO <pan_sebolo_at_bez.spamu.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 20:49:12 MET DST

> Ktos zaproponowal jaj sprzedaz zestawu:
> - diuron 950 Mh
> -Ram 128 MB
> Twardy: 40GB
> grafika: Rivatmt 2
> Monitor: CTX 16
>

> Cena tego zestawu to 700z?
> Pierwsze moje pytanko- to czy ten zestaw jest wart podanej ceny
> A drugie to czy na takim zestwie mozna poszalec w necie i troche grafiki
> sie
> pouczyc?
>
> Jesli zestaw jest za slaby technicznie do wymienionych przeze mnie zadan-
> [...]

Ciezko powiedziec czy cena jest wygorowana poniewaz nie mam pojecia jaki
to dokladnie monitor, płyta glowna, czy jest jeszcze jakis CD itp.

Jesli natomiast chodzi o pouczenie sie na tym grafiki, to jesli nie
bedziesz sie uczyc w paincie z pewnoscia trzeba by doda RAM'u 128MB to
zamało do grafy...

Do netu starczy napewno...

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/