kolejny zestaw - problemy z wyborem

Autor: Kudłaty <PreczZeSpamem_mattiz_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 16:42:27 MET DST

płyta: Asrock K7v88 (KT880, DCH, SATA)
procesor: AtlonXP 2500+ (wcześniej myślałem o sempronie 2200+ - warto
dopłacić ~200pln?)
wentylator: Cooler Master CP5-7JD1B / 2800+, Silent, Miedź
Pamięć: 2x256 400MHz (Kingston/Hynix? - które wybrać, zakłądając, że za
jakieś pół roku będę szukał jeszcze 2x256, tak, żeby w DCH poszły wszystkie
4 kości)
Dysk: Seagate 80GB SATA
Grafika: Riva TNT2 M64 32MB RAM - do wymiany później
Obudowa: ATX 300W / CASECOM KG200S-S - zasilacz wymienię w okolicach
lutego, marca na lepszy

Co o tym myślicie? Procesor nigdy nie będzie kręcony, chodzi mi o
programowanie JBuilder, VisualC.
Po zmianie grafiki, docelowo SAPPHIRE Radeon 9600 PRO Advantage 128MB [128
bit] TV będę chciał sobie polatać w M$ Flight Simulator (nie jestem
maniakiem grafiki, mogą być kanty, byle samolot płynnie latał), inne gry
mnie nie interesują, FPP w szczególności.

Wiem, że już kilka razy pytałem o różne rzeczy, ale chcę się upewnić, a moja
wiedza nie jest zbyt duża, jeśli o sprzęt chodzi.

--
M[at]eusz.vm.pl      [WRO]
GG# 551221