OT ale nie calkiem :)

Autor: <B_at_rt>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 16:45:25 MET DST

Chodzi mi o program Skype. Mam Celka 900 i gdy urzywam tego progsu
uzycie procesora wynosi 100%. Wiem ze ten program kompresuje dzwiek do
mp3 w czasie rzeczywistym. Ale nie sadze zeby procek byl zawolny. Czy
karta muzyczna jest wykorzystywana mocno do tego programu bo mam
zintegrowana na ECS'ie. Lub moze w czyms innym tkwi problem. Acha prosze
nie odsylac mnie do innych grup dyskusujnych bo mam problem ze sprzetem
a nie z oprogramowaniem.