Re: Zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W - skwierczy

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:17:34 MET DST

"Wojtek" <womiej@wp.pl> wrote in message
news:ckdpfa$8pg$1@korweta.task.gda.pl...
> Ja z kolei mam Chieftec HPC-360-202 (kupiony razem z buda). Po jakiejs
> godzinie od wlaczenia strasznie mi zona skrzeczy ze za dlugo, ze
> smieci,
> dziecko itp i ze tylko przy kompie siedze. Ten skrzek i klapanie
> zaglusza
> wszystkie inne elementy komputera. Co robic ? Jest juz po gwarancji (7
> lat
> po sluie), nowe modele wygladaja atrakcyjnie ale boje sie ze ich
> glosnosc
> tez wzrosnie ...

ROTFL !!!!!!! Ja jestem 3 lata po i jak przyjde z pracy, to staram sie
nie siadac do komputera, po jakiejs godzinie poltorej siadam, a ta mi
skrzeczy, ze ledwo przyszlem do komputera, ze moze bym sie dzieckiem
zajal (2 lata), ze smieci itp. :-D

Mam nadzieje, ze lozyska w zonie nie beda sie wycierac i ze nie bedzie
skrzeczec glosniej ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl