Re: Asus A7N8X - E Deluxe Pomocy

Autor: PaiHiWo <paihiwo_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:35:01 MET DST

> Te problemy dotyczą dokładnie tej płyty czy może procesora Mobile na
płycie
> normalnej (tzn nie z notbooka)?
Problemy dotyczą tej konkretnej płyty.
Ustawienia 133 x 14 ---> Mobile Athlon 600 MHz
Ustawienia 166 x 11 ---> Mobile Athlon 800 MHz
Nie robilem jeszcze testów wydajności i nie wiem czy tylko tak wyswietla a
zegar faktyczny wynosi 1,8 GHz, ale dzisiaj sie za to wezme.
Przy ustawieniu 9.0 / 17.0 x 200 po wyjsciu z biosa wiesza sie i trzeba
zrobic restart twardy.
I dziwne jest ze czasem przy uruchamianiu kompa, na ekranie gdzie wyswietla
sie wersja biosu , zlicza pamięć itd. raz wyswietla info o procesorze a raz
nie

> w związku z tym jestem ciekaw czy udało Ci się PaiHiWo poustawiać
> tak by procek chodził jak powinien lub jeszcze lepiej
Nie udalo mi sie poustawiac tak zeby wyswietlal jako np. Mobile Athlon 2500
MHZ. Wyswietla jako Unknow CPU 2500 MHz albo podobnie - zalezy jaki mnożnik
wsadzisz i taktowanie
Ale generalnie u mnie jest problem ze wstawaniem kompa przy szynie 200. Przy
nizszych jest O.K.
 Acha i wazna sprawa. Jezeli skladasz wszystko od poczatku i masz tylko
jeden dysk twardy na S-ATA to wczesniej poczytaj sobie readme.txt na plytce
dolaczonej do plyty ze sterownikami Asusa w katalogu chyba drivers\sata.
Plyta na dzien dobry nie obsluguje sata i winxp nie widzi dysku przy
instalacji.

> Pozdrawiam
Kłaniam sie
> Aphi