Re: Zasilacz CHIEFTEC ATX 420 W - skwierczy

Autor: Wojtek <womiej_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:05:51 MET DST

Ja z kolei mam Chieftec HPC-360-202 (kupiony razem z buda). Po jakiejs
godzinie od wlaczenia strasznie mi zona skrzeczy ze za dlugo, ze smieci,
dziecko itp i ze tylko przy kompie siedze. Ten skrzek i klapanie zaglusza
wszystkie inne elementy komputera. Co robic ? Jest juz po gwarancji (7 lat
po sluie), nowe modele wygladaja atrakcyjnie ale boje sie ze ich glosnosc
tez wzrosnie ...
Womiej