Re: Asus A7N8X - E Deluxe Pomocy

Autor: <aphi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 14:53:05 MET DST

> Acha i wazna sprawa. Jezeli skladasz wszystko od poczatku i masz tylko
> jeden dysk twardy na S-ATA to wczesniej poczytaj sobie readme.txt na plytce
> dolaczonej do plyty ze sterownikami Asusa w katalogu chyba drivers\sata.
> Plyta na dzien dobry nie obsluguje sata i winxp nie widzi dysku przy
> instalacji.
Naszczęście nie mam dysku na SATA, chociaż czy to takie szczęście to nie wiem.
Ja mam 2 dyski 1 to Samsung 160GB drugi Seagate 40GB i jeśli Samsung jest na
Primary Master, a Seagate na Primary Slave to podczas któregoś z kolei
uruchamiania kompa bios bardzo długo wykrywa urządzenia IDE, jeśli mam na
odwrót podpięte dyski to Komputer nie potrafi zabootować z Primary Slave. Jeśli
podepnę jeden dysk wszystko jest OK, nawet jak obojętnie który podepnę razem z
3 dyskiem który mam tzn IBM 48GB 2.5".
I jeszcze jedno kiedy te dwa dyski piewsze są razem to często się mi bios
zawiesza.
Oczywiście ustawienia zworek i dobre podpięcie taśm przerabiałem już kilka
godzin ;(

Bardzo dziękuję za odpowiedź

--
Pozdrawiam Aphi