Re: czy ktos slyszal o podbnym przypadku ....

Autor: Chilum Orr <chilum.orr_at_neostrada.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:01:37 MET DST

11-10-04 from chilum v.1.2:

Cze!

Piszesz:

> 1. czy ktos slyszal o przypadku zeby w napedziedzie CDROM ( nagrywagka
CD i
> odtwrzacz w jednym ) podczas czytania z plyty . plyta CDRom sie
rozpadla na
> kawałki ??? ( a moze komus sie cos takiego przydazylo ??? )

Słyszał i widział.
Na uszy i oczy:-),z odległości 45cm(mierzyłem przed chwilką).
Nowa płytka z Black Uhuru mp3,świeżo wypalona.
Huk był taki,że myślałem o detonacji wewnątrz kompa(ale co wybuchło???:-))
Napęd firmy Asus CD-S520/A.

Wyjąłem napęd,oczyściłem z resztek budę i napęd.
Działa do dzisiaj,tyle,że u znajomych,bo sprzedałem kompa.

greetz

Chilum Orr/Jedi Bandit Clan

--
" The King is gone,but he`s not forgotten "