Re: czy ktos slyszal o podbnym przypadku ....

Autor: Menel <szachutek_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 10:08:56 MET DST

> 1. czy ktos slyszal o przypadku zeby w napedziedzie CDROM ( nagrywagka CD
> odtwrzacz w jednym ) podczas czytania z plyty . plyta CDRom sie
rozpadla na
> kawałki ??? ( a moze komus sie cos takiego przydazylo ??? )

z tego co wiem zdarzaja sie takie przypadki

> 2. czy jak sie plyta rozpadla w napedzie to wina napedu czy plyty ( plyty
cdrom
> nie byla uszkodzona w momencie wkladania jej do cdroma i poprawnie
wielokrotnie
> z niej sie instalowalo progamy ) ??

wina najczesciej jest plyty (zle wywazenie, slabe materialy), lub tez czasem
cdromu, który rozpedza sie do np. 52x a nie trzyma rowno plyty, lub tez
uzytkownika ktory zamontowal nierowno cdrom ( tak zdarzaja sie takie
przypadki).
jak masz szybsze cdrw to przy szybszych predkosciach nagrywania uzywaj
dobrych plyt - co nie daje 100% bo i verbatimy pekaja. poszukaj w archiwum.
plyty "za zeta" ryzyko podwyzszone przy >24.