Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 12:05:48 MET DST

> U mnie zaczelo sie to dziac, gdy zainstalowalem ten patch do plyt
> nforce2 do chlodzenia i to roznie slychac, ale to raczej dlawiki z plyty
> glownej. Moze to tak maja sprzety podkrecone? Bo ostatnio podkrecilem
> mojego Bartona 2500+ na 3200+ (11x200). Hmm, moze to wina tych 200MHz?

Jaki Patch ? Bo ja mam NF7 s2

Ja juz kompa odkrecalem, wszystko wybebeszylem ale nie pomaga.
Ale to scrolowanie to nie problem

W moim caly czas swierszczyk siedzi i zapinkala cicho. W nocy jak siedze to
sie nie da wytrzymac. Niby to ciche ale takie wibrujace ze dentysta mi sie
potem sni

kurna i co tu teraz kupic ?

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe