CLAYTON na BX po Celka ---- problem z działaniem urzadzen USB (ale nie wszystkich)

Autor: PolSAR <S_niepisactu451_at_com.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 12:04:30 MET DST

Witam

Mam kompa j.w. i w zasadzie odwieczny problem z obsluga urzadzen USB (porty
na plycie ATX).
Otoz : podlaczane GamePad'y roznych marek nie sa wykrywane. Przeinstalowalem
Winde 98SE, potem przeszedlem na Xp.
Nic nie pomoglo.
O dziwo bez problemu te porty obsluguja mi np. aparat cyfrowy.
Podlaczenie jakiegololwiek gamepada lub np. kierownicy skutkuje tylko tym ze
pojawia sie w Menadzerze urzadzen jeszcze jedna pozycja -- "nieznane
urzadzenie".
Zadnych driverow nie obsluguje.
Co moze byc z tym moim "szczesciem" ?
Moze jakas opcja z BIOS-u ?
Ostatnio kolega zmienil mi taka opcje w Biosie --- OS inst.PnP na Enabled bo
byla Disabled.
Moze jeszcze teraz przeinstalowac system.

Artek