Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 09:19:48 MET DST

"PolandMET.com" <marcin@meteoryt.net> wrote in message
news:ck9s9f$pre$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Do tego jak krece kolkiem od mychy to to Siiiiiiiii jest przerywane
> zgodnie
> z szybkoscia krecenia kolkiem na siii siii siii . Dzieje sie to w IE i
> Outloku. A np w ACDSee ani w DC++ nie (przy przewijaniu ramki
> jakiejs). To
> dowod na to ze to nie wentyle, zreszta je blokowalem

U mnie zaczelo sie to dziac, gdy zainstalowalem ten patch do plyt
nforce2 do chlodzenia i to roznie slychac, ale to raczej dlawiki z plyty
glownej. Moze to tak maja sprzety podkrecone? Bo ostatnio podkrecilem
mojego Bartona 2500+ na 3200+ (11x200). Hmm, moze to wina tych 200MHz?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl