Re: czy ktos slyszal o podbnym przypadku ....

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 10:25:35 MET DST

"webmajsterek" <webmajsterek@poczta.onet.pl> wrote in message
news:015f.00000114.416a3c10@newsgate.onet.pl...
> 1. czy ktos slyszal o przypadku zeby w napedziedzie CDROM ( nagrywagka
> CD i
> odtwrzacz w jednym ) podczas czytania z plyty . plyta CDRom sie
> rozpadla na
> kawałki ??? ( a moze komus sie cos takiego przydazylo ??? )

Ja widzialem i slyszalem. Kumpel kupil sobie LG 52x i wlozyl plytke do
CDROMu, a ten zaczal sie rozpedzac
wwwwwwzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuu i BUM, pekla plyta w
srodku, wyrwalo klapke od napedu i pokaleczylo kumplowi noge.

> 2. czy jak sie plyta rozpadla w napedzie to wina napedu czy plyty (
> plyty cdrom
> nie byla uszkodzona w momencie wkladania jej do cdroma i poprawnie
> wielokrotnie
> z niej sie instalowalo progamy ) ??

Wina ewidentnie napedu, bo rozwalilo oryginalna plyte CD z windowsem,
ale te kawalki wyslalismy do M$ i M$ przyslal nowa.
Ale kumpel obrucil sobie kompa na bok - tak na wszelki wypadek.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl