3com - isa lepsza od pci ?

Autor: pw <pw4_at_poczta.onet.zmienczterynadwa.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 00:03:38 MET DST

Kupiłem dwie karty sieciowe 3com 3C900B combo.
Chyba są sprawne (na Abicie KT7 + W98).
Niestety na płycie Intela pod Pentium 60
w Windows 95 w żaden sposób nie chcą
działać.
Konfliktów sprzętowych chyba nie ma.
Wyjąłem modem, nie pomogło.
Próbowałem użyć programu konfiguracyjnego 3c90x...
ale twierdzi, że nie zmieni przewania na inne (10).
Pod koniec instalacji karty Windows 95 przestaje
odpowiadać, a później możliwe jest uruchomienie
tylko w trybie awaryjnym.
Sytuacja wydaje się beznadziejna, nie mam już pomysłów.

Niedawno instalowałem na tej płycie 3C509B i ona
działała dobrze, program konfiguracyjny pozwolił
zmienić przerwanie na inne.