Re: 3com - isa lepsza od pci ?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 20:38:14 MET DST

> w Windows 95 w żaden sposób nie chcą
> działać.
> Konfliktów sprzętowych chyba nie ma.

Kilka razy miałem ten problem. Najpierw reinstalowałem winde - i jeżeli
karta była włożona podczas instalacji to było O.K. Ale zacząłem mieć dość
tego, bo to Syzyfowa robota. Znalazłem program do karty który w trybie
DOSowym pozwoli na zmianę ustawień (chyba przerwania) i od tej pory było
O.K.
W WIN 98 nie miałem już takich problemów.

Pozdrrr... Reksio