Re: Zwis przy właczaniu aplicacji 3D

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 00:23:27 MET DST

On Sun, 10 Oct 2004 21:44:29 +0200, pZyHo <pzyho@interia.pl> wrote:
> Witam

Również witam!

> Swego czasu spotkalem sie z podobnym problemem. Na poczatku myslalem, ze
> chodzi o sterowniki - zainstalowany dx9, a detonatory obslugujace max. dx8.
> To co zrobilem to zainstalowalem dx8 (po wczesniejszym odinstalowaniu dx9) i
> na nowo detonatory.

He? A co ma wspólnego wersja dx z detonatorami? Jak to detki obslugujace max
dx8? Nie kumam. Moja grafa obsluguje max dx 8.1 a mam dx9c i jakos nie widze
problemu. Zreszta takie coś byłoby nielogiczne. Przecież wiadomo że ten dx9c,
ktory mam zainstalowany wykorzystuje tylko funkcje do wersji dx8.1 bo na to
pozwala mu karta graficzna, a bez dx9 duzo gier wogole nie ruszy. Wiec nawet
jak będziesz miał dx20.1c ;) a karte zgodna z dx8.1 to i tak gry będa używały
funkcji do wersji dx8.1 bo na wyżej mu nie pozwoli grafa. Tak to jest
skonstruowane i nawet majac Rive TNT Vanta możesz mieć bez problemu dx9.0c, po
prostu funkcje nieobslugiwane przez grafe nie są wykorzystywane w software.

> jakies 3d komp sie wieszal. Rozkrecilem obudowe i... wszystko zaczelo
> hulac.. Niestety nie mialem mozliwosci dalszego/glebszego sprawdzenia co
> bylo przyczyna zwisow, ale wyglada na to jakby chlodzenie karty graficznej
> bylo niewystarczajace...

Możliwe, ale też trochę wątpliwe bo otwarcie budy nie daje aż tak dużej
różnicy, bo przecież nie ma żadnego dodatkowego obiegu powietrza dzięki temu.
Prawdopodobnie to byl jakiś inny czynnik. No chyba że przy zamknietej budzie
w środku panowala temp. ponad 40st.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx