Re: Zwis przy właczaniu aplicacji 3D

Autor: pZyHo <pzyho_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 21:44:29 MET DST

> Witam
> Mam mały problem, Duron 1000, 256MB, 40GB, Epox, Gf4 64Mb AGP, Win ME
> Zainstalowany windows i zaraz po nim 4in1 pozniej detonatory (stare tez
nie
> daly rady) najnowsze z nvidii i podczas uruchamiania diagnostyki dxdiag
> wszystko co sie tyczy 2D przechodzi pieknie natomiast przy pierwszsym
tescie w
> ktorym użyte jest wsparcie 3D komp sie zawiesza i robi sie czarny ekran.
Zadna
> gra ktora korzysta z 3D nie pojdzie bo sie wiesza.

Witam

Swego czasu spotkalem sie z podobnym problemem. Na poczatku myslalem, ze
chodzi o sterowniki - zainstalowany dx9, a detonatory obslugujace max. dx8.
To co zrobilem to zainstalowalem dx8 (po wczesniejszym odinstalowaniu dx9) i
na nowo detonatory. 'Poprawnosc' testowalem dxdiag. Testy 3d przebiegly
prawidlowo. Jako, ze komp wykazywal tez inne 'dolegliwosci' (wymagal dosc
gruntownego wyczyszczenia) wszelkie operacje wykonywalem na otwartej
obudowie. Zadowolony, ze wszystko smiga (po jakichs 2h dalszych testow)
skrecilem obudowe i odstawilem. Nastepnego dnia wlaczam kompa (juz przy
skreconej obudowie), zapuszczam dxdiag i (ku mojemu zdziwieniu ;) komp sie
wiesza na testach 3d. Testowalem, testowalem, za kazdym razem, gdy wlaczalem
jakies 3d komp sie wieszal. Rozkrecilem obudowe i... wszystko zaczelo
hulac.. Niestety nie mialem mozliwosci dalszego/glebszego sprawdzenia co
bylo przyczyna zwisow, ale wyglada na to jakby chlodzenie karty graficznej
bylo niewystarczajace...

Pozdrawiam