Re: usb 2.0 i SP1

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 00:18:18 MET DST

Krzysiek M. napisał(a):

> Poszukałem po grupie dyskusyjnej i piszą,że trzeba mieć service pack1, żeby
> można było zainstalować USB2.0, którego (np. na mojej płycie Asus A7N8X-X z
> chipsetem Nforce2)stery są na CD do Mb. Wtedy powinno pisać w menedżerze
> urządzeń:"standardowy rozszerzony kontroler hosta PCI to USB", i to jest USB

Nie próbowałem na Nforce, ale stery do USB 2.0 to kwestia polityki
(czyli NTG ;)). Np na CD-Romach od MSI (VIA) do wersji chyba 48 były
stery USB 2.0 pod XP, a w późniejszych tylko link do witryny Microsoftu
i wyjaśnienie, że nie można, że tylko małymiękki, itd.
Po zainstalowaniu SP1 nigdy nie musiałem doinstalowywać sterów USB 2.0,
zawsze były w SP1, a tylko raz instalowałem na Intelu (865), zaś
wielokrotnie na VIA, SIS i NForce.