Re: UPS i listwa antyprzepięciowa

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 23:13:03 MET DST

> Słyszałem ostatnio, że pod UPS nie można podłączać listew
> antyprzepięciowych, natomiast można podłączyć zwykły rozgałęźnik.
Związku z
> tym mam pytanie, dlaczego nie jest zalecane podłączanie listwy pod
ups`a.

Ogolnie - nie tyle nie mozna, co niema sensu - ups juz robi za
listwe...
A co do "niemozna" to raczej dotyczy bardzo marnych ups-ow, ktore nie
daja sinusoidalnego napiecia podczas pracy na bateriach, tylko cos co
zawiera bardzo duzo harmonicznych (zaklucen) - listwa podlaczona za
takim ups-em bardzo by sie grzala, tlumiac te zaklucenia, dodatkowo
obciazajac upsa...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319