Re: usb 2.0 i SP1

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 16:13:41 MET DST

Użytkownik "SebOLO" <pan_sebolo@bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
news:opsfnnpc0blzc8gk@szefo...

> To by sie nawet zgadzalo... Hmmm A wie ktos moze jak jest na Nforce ?
Poszukałem po grupie dyskusyjnej i piszą,że trzeba mieć service pack1, żeby
można było zainstalować USB2.0, którego (np. na mojej płycie Asus A7N8X-X z
chipsetem Nforce2)stery są na CD do Mb. Wtedy powinno pisać w menedżerze
urządzeń:"standardowy rozszerzony kontroler hosta PCI to USB", i to jest USB
2.0.
Pozdrawiam

Krzysiek